La multi ani, Femei frumoase! La multi ani, Mame!

Strigat de iubire - Dorul de iubire

STRIGAT DE IUBIRE : Se zice că dorul de iubire e tot iubire. Ție când ți-a fost ultima dată dor? Ți-amintești prima dată când ai simțit că ceva îți lipsește? Că-i sentiment, că-i om, că-i … ceva cu neliniște și bucurie la un loc. Ceva ce te înalță, apoi te răpune și stai într-o cameră cu tavanul prea jos, încercând să-ți aduci aminte momentul în care te-ai transformat în curcubeu. Secunda în care din om normal, arogant și sceptic, care le știe pe multe și controlează pe toate, te-ai făcut un amestec perfect de culoare? –– Dorul. –– Eu cum mi-am ales, când nu știam să aleg, să-mi fie dor aproape fără pauză de inspirat/expirat aer? Am dor de mamă, dor de țară, dor de mine, dor de noi, dor de ei, dor de mare, dor de munte, dor de stare, dor de nestare, dor de dor … Totu-i un dor întreg, de-un verde-smarald (azi). Oricât de frumoasă, agitată, rea, grăbită, concentrată, fericită, visătoare, pământeană aș fi – tot, dar tot timpul eu am un dor în mine. E de bine?.. Acum e mai de bine. Înainte, alegeam doruri care aaaaaaaard. Dorurile mele erau niște focuri mari, cu scântei, cu magie, frumoase, imprevizibile. Le vedeai de departe, mă trădau ochii, mâinile… Am avut și doruri negre… Surde, grele, dureroase…Greu de-nțeles, greu de purtat. Am și doruri frumoase, de început de zi și viață. Când mă trezesc, încet, atent, fără ceas și fără lumină, de dorul visului pe care încă-l mai văd și trăiesc. E dor cu ochi închiși și zâmbet, cu plăcere amestecată cu frică și fericire… Mai am și doruri încurcate. În cap, aleargă, cu viteze și direcții diferite, idei, amintiri, planuri … se ciocnesc, se atrag, se resping, se alungă, se bat, țipă … în coșul pieptului, rațiunea alungă emoția, emoția luptă, cinstit, corect, femeiește … Dorurile astea sunt grele. Tot timpul mi-e dor. Mi-e dor de oameni, cum sunt sau cum ar trebui să fie. Sau cum aș vrea să fie. Mi-e dor de cuvinte, spuse, scrise, șoptite, strigate, auzite, prețuite. Mi-e dor de vremuri, trăite sau doar visate. Mi-e dor chiar și de închipuiri. Ăsta e un dor secret. Nu-l poți explica – nu știi, nu înțelegi, nu cunoști, dar îți închipui tu – cum este. Cum nu-i … PS: SHARE ! tks !!!

Comentarii